کنترل دور موتور القایی

آموزش اینورتر اشنایدر ATV310

آموزش اینورتر اشنایدر ATV310

آموزش اینورتر اشنایدر ATV310 در قالب فیلم یکی از بهترین روش های یادگیری است. ما در ویدئوهای آموزشی زیر شما را گام به گام با تنظیمات پارامتر های کنترل دور اشنایدر سری ATV310 آشنا خواهیم کرد. این ویدئوها در بخش های کوچک تقدیم شده تا در صورت نیاز فقط بخش مورد نظر مشاهده شود تا هم در زمان کاربر صرفه جویی گردد و هم پیدا کردن آن بخش به آسانی امکان  پذیر شود. در صورت نیاز به اطلاعات فنی و یا آگاهی از قیمت این محصول اینجا را کلیک کنید.

در صفحه محصول فایل های راهنمای کاربر، کاتالوگ و  دیگر اطلاعات مفید فنی قابل مشاهده و یا دانلود می باشد. خواهشمند است با ثبت نظرات و ارسال آن دیگر کاربران را از تجربیات خود در رابطه با این محصول بهره مند سازید. همچنین پیشنهاد و یا انتقاد شما ما را در بهتر کردن خدماتمان یاری خواهد کرد. جهت ثبت و ارسال دیدگاه های خود به انتهای همین صفحه مراجعه فرمائید.

چون برای ساخت و تولید این فیلم های آموزشی زحمات زیادی کشیده شده، ما انتظار داریم درصورت نیاز به  بازپخش این محصول و یا هرگونه اقتباس از آن حداقل منبع ذکر گردد. برای ارسال این فایل لطفا از دکمه های اشتراک گذاری ذیل استفاده کنید. دنبال کردن ما در شبکه های اجتماعی که در سمت چپ صفحه قرار دارد ما را در ادمه مسیر خود جهت خدمت رسانی به شما کاربر عریز، مصمم تر خواهد نمود.

 

درآموزش اینورتر اشنایدر ATV310 ابتدا با مشخصات عمومی کنترل دور اشنایدر آشنا می شوید و سپس در ویدئوهای بعدی تنظیمات پارامتر ها را مشاهده می کنید. این تنظیمات به ترتیب زیر خواهند بود:

مشخصات عمومی کنترل دور اشنایدر ATV310

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image